Search
Light Mode
Contact Us
sk

Contact us

No results for your search.
Sorry, an unexpected error occurred
EN
SK
DE


Hotel SET

Kalinčiakova 29

Bratislava 83104

https://www.hotelset.sk/en/home/

Telefónne číslo +421249109600 ,

Mobilné číslo +421915930583

email: recepcia@hotelset.sk


Hotel SET s.r.o Sídlo spoločnosti: Príkopova 6, 831 03 Bratislava; zapísané v Mestský súd Bratislava III,oddiel: Sro, vložka č.: 31210/B Bratislava 83103

IČO:35880899

DIČ:2021810615

IČ DPH:SK2021810615

TATRA BANK:SK38 1100 0000 0026 2583 8902


Domovský poriadok hotela Set®

1.  Iba hosť, ktorý bol riadne ubytovaný, bude ubytovaný v hoteli. Za týmto účelom musí hosť okamžite po príchode predložiť oprávnenému zamestnancovi hotela svoj platný občiansky preukaz, pas alebo iný doklad totožnosti. Hotel mu po príchode vydá hotelovú kartu s názvom hotela, menom hosťa, číslom izby, dĺžkou pobytu a časom, do ktorého je potrebné uvoľniť izbu v deň odchodu.  

2.Hotel poskytuje služby ubytovanému hosťovi v rozsahu stanovenom príslušným právnym predpisom.

3.Podľa všeobecných pravidiel je hotel povinný zarezervovať izbu pre hosťa a ubytovať ho do 6:00 hod. nasledujúceho dňa po dátume, ktorý je uvedený v potvrdení rezervácie ako dátum jeho príchodu. Ak hosť neinformuje hotel o odklade dátumu svojho príchodu a do 6:00 hod. nasledujúceho dňa po dátume uvedenom v potvrdení rezervácie sa nezjaví (tzv. „no show“), hotel má právo predať túto izbu aj v prípade, keď bola rezervácia vykonaná na viac dní. 

4.V prípade opakovaného príchodu do hotela musí host preukázať platnou hotelovou kartou na požiadanie akéhokoľvek zamestnanca hotela.

5.V prípade, ak sa hosť rozhodne skrátiť svoj pobyt v hoteli a neoznámi svoj nový odchod deň vopred, bude mu účtovaná aj noc na dátum jeho odchodu.

6.Výnimočne má hotel právo ponúknuť hosťovi iné ubytovanie ako pôvodne rezervované a potvrdené, pokiaľ sa výrazne nelíši od pôvodnej rezervácie. Výnimočnou situáciou sa považuje technická alebo iná závada v pôvodne rezervovanej izbe. Za významnú zmenu sa považuje ubytovanie v izbe nižšej kategórie, než bola rezervovaná hosťom. 

7.Ak hosť rezervoval vopred jednolôžkovú izbu a jeho rezervácia bola potvrdená hotelom, hotel účtuje hosťovi len cenu za jednolôžkovú izbu aj v prípade, ak ho hotel ubytuje v izbe s viacerými posteľami alebo v apartmáne.

8.Ak host požiadal o predĺženie svojho pobytu, hotel má právo mu ponúknuť aj inú izbu ako tú, v ktorej bol pôvodne ubytovaný.

9.Hotel zodpovedá za cenné veci, ktoré hosť priniesol do hotela. Hotel zodpovedá za škodu spôsobenú uloženým veciam, ak boli uložené na mieste vyhradenom na tento účel (v trezore). Hotel zodpovedá za peniaze, šperky a iný cenný majetok hosťa len v prípade, ak ich prevzal do depozitu (na základe poukazu).

10. Salóny sú k dispozícii na prijímanie návštev. Hosť môže prijímať návštevy na izbe po predchádzajúcom oznámení zamestnanca recepcie hotela a po ich registrácii v knihe návštev v čase od 8:00 do 22:00 hod.

11.V prípade ochorenia alebo zranenia hotel zabezpečí lekársku starostlivosť na náklady hosťa alebo jeho prepravu do nemocnice.

12. Host využíva hotelovú izbu počas doby potvrdenia na základe rezervácie. Host môže zrušiť rezervovaný pobyt najneskôr 24 hodín pred plánovaným odchodom a izbu uvoľniť najneskôr do 11:00 hod. v deň odchodu. Ak host to neurobí, hotel má právo mu účtovať pobyt aj na ďalšiu noc. V prípade, že host neopustí izbu včas, neuposlechne požiadavku alebo ak nie je prítomný v hoteli, hotel si vyhradzuje právo zostaviť zoznam vecí hosta v prítomnosti troch svedkov a uložiť ich na bezpečné miesto, aby sa izba mohla pripraviť na ďalšie použitie.

13. Hosť, ktorý sa neubytuje do 6:00 hod. ráno, zaplatí cenu ubytovania za predchádzajúcu noc. Hosť, ktorý si žiada ubytovanie pred 10:00 hod. ráno a izba nebola predošlú noc prenajatá, zaplatí ubytovanie za predchádzajúcu noc.

14. Hosť nesmie presúvať nábytok a vybavenie a nesmie robiť žiadne úpravy a zásahy do elektrických rozvodov alebo inštalácií v izbe a v spoločných priestoroch hotela bez súhlasu hotelového vedenia.

15. Hostia nemajú povolené používať vlastné elektrické spotrebiče v hoteli a v izbe bez súhlasu vedenia hotela. Toto zákaz sa nevzťahuje na elektrické spotrebiče slúžiace na osobnú hygienu hosta (suchý holiaci strojček, masážny prístroj, fén na vlasy atď.).

16. Pred každým odchodom z izby musí hosť zatvoriť vodovodné kohútiky a vypnúť svetlá v izbe. 

17. V prípade, ak hosť nevráti kľúč (magnetickú kartu) pri odchode, má hotel právo účtovať náklady na túto magnetickú kartu.

18. Z bezpečnostných dôvodov nie je vhodné nechať deti do 10 rokov bez dozoru dospelých buď na izbe alebo v iných spoločných priestoroch hotela. Za možné nehody alebo zranenia nesie zodpovednosť klient, nie hotel.

19. Malé psy a iné malé zvieratá môžu byť v hoteli výnimočne ubytované na základe dohody za predpokladu, že hosť o tejto žiadosti vopred informuje hotel a dostane písomný súhlas od recepcie hotela. Majiteľ musí po príchode do hotela preukázať zdravotný stav týchto zvierat. Cena za ubytovanie zvieraťa sa účtuje podľa platného cenníka.  

20. V čase od 22:00 do 6:00 hod. je nevyhnutné dodržiavať nočný kľud, t.j. hosť nesmie rušiť ostatných hostí ubytovaných v hoteli.

21. Host je zodpovedný za škody spôsobené majetku hotela podľa platných predpisov. Host musí skontrolovať stav izby na začiatku svojho pobytu a akékoľvek možné nedostatky ihneď nahlásiť na recepciu. V opačnom prípade budú akékoľvek úmyselné alebo neúmyselné škody alebo iné poškodenie majetku počas jeho pobytu v hoteli pripísané na účet hosta podľa platných predpisov.

22. Host musí okamžite nahlásiť akékoľvek chyby a poškodenia spôsobené ním v izbe počas jeho pobytu na recepcii hotela. Host musí uhradiť akékoľvek zistené poškodenie v izbe, kým nepreukáže, že ho nespôsobil.

23. Hosť musí zaplatiť cenu za ubytovanie a poskytované služby v súlade s platným cenníkom, zvyčajne pred ukončením svojho pobytu, maximálne však pri týždňovom pobyte. Účet je splatný na počkanie. Pri ubytovaní musí hosť predložiť platnú kreditnú kartu ako záruku platby (hotel má právo na predautorizáciu príslušných finančných prostriedkov na karte klienta), alebo hosť musí za ubytovacie služby zaplatiť hotovosťou vopred. 

24. V celom hoteli platí prísny zákaz fajčenia, a to aj v hotelových izbách a spoločných priestoroch. Výnimkou sú balkóny izieb, terasa a priestory pred hotelom.

25. V prípade, ak hosť nechá svoje osobné veci v izbe alebo nevyzdvihne uložené veci, hotel bude tieto veci uchovávať spôsobom uvedeným vyššie po dobu 3 mesiacov a potom má právo tieto veci podľa svojho uváženia zlikvidovať. Hotel je povinný kontaktovať hosťa a informovať ho o tomto fakte v prípade, ak hosť zanechal platné kontaktné údaje.

26. Hosťovi je zakázané:

Zasahovať do inštalácie akéhokoľvek druhu.

28. Reklamácie hostí, návrhy na zlepšenie činnosti alebo ponúkaných služieb hotela sú prijímané vedením hotela, alebo hosť ich môže zapísať do knihy návrhov a sťažností, ktorá je k dispozícii a na požiadanie na recepcii hotela. 

29. Hosť je povinný dodržiavať tieto pravidlá domu. V prípade akéhokoľvek porušenia týchto pravidiel má hotelové vedenie právo odstúpiť od zmluvy o poskytovaní ubytovacej služby pred uplynutím dohodnutej doby. Využité služby musí hosť riadne zaplatiť.

Domovský poriadok platí od 1. mája 2012

        Juraj Marko

Riaditeľ hotela SET®

On This Page
Created with Notice